לימודי תואר ראשון באוניברסיטה: לא סתם תואר

מערכת שורש  ט אייר, תשעח  4/24/2018

תואר ראשון באוניברסיטה מאפשר לכם לשפר את סיכויי התעסוקה שלכם, והמסלולים השונים מציעים מגוון נרחב של תכניות אקדמיות לסטודנטים, בתחומים שונים
.......................

לימודי תואר ראשון באוניברסיטה: לא סתם תואר
תואר ראשון באוניברסיטה מאפשר לכם לשפר את סיכויי התעסוקה שלכם, והמסלולים השונים מציעים מגוון נרחב של תכניות אקדמיות לסטודנטים, בתחומים שונים. הלימודים באוניברסיטה מספקים לתלמידים סביבה מושלמת להשגת הפוטנציאל המלא שלהם. זוהי תחנת הכוח הכלכלית הראשונה של הידע.

תכנית לימודי תואר ראשון מבוססת על תכניות לימודים מתקדמות ומאפשרת גם לימודי מדע בין תחומיים, המתוכננים על ידי הנהלת האוניברסיטה. כך יכולים התלמידים לחקור מגוון נחרב של נושאים לפני שהם מחליטים על התמחות במקצוע הראשי שלהם, והמשך לימודים לתואר שני.

תואר ראשון: החזון
נכון להיום, בוגרי תואר ראשון מתמחים במגוון מגמות, כולל מגמות במדעי הרוח בין תחומיים ומדעי החברה. עד שנת 2020, התכנית היא שהבחירה בקורסים לתואר ראשון תאפשר לתלמידים לבחור מתוך עשרים מגמות לימודים.

סביבת לימודים מגוונת
כדי לטפח סביבה מגוונת וגלובלית אמיתית לסטודנטים, אוניברסיטה כוללת סטודנטים לתואר ראשון מכל המגזרים.
תנאי הקבלה ללימודים מתמקדים בשאיפה להצלחה בעסקים, והתלמידים זוכים לחינוך ברמה מתקדמת מפרופסורים נלהבים הנחשבים למנהיגים הבולטים בתחומם. עם תכנית לימודים חדשנית וסביבת לימודים מהנה, הסטודנטים רוכשים את הניסיון המעשי והידע הדרוש להם על מנת להפוך למנהיגי המחר.

המנהיגים של העתיד
כאשר הסטודנטים יבקשו להתקבל לתואר ראשון, הם יבקשו להצטרף לקהילה מגוונת של תלמידים יוצאים מן הכלל השואפים להצליח ברמה בינלאומית. תלמידי הדוכס קונשאן מקבלים חינוך ברמה עולמית מפרופסורים נלהבים שהם המנהיגים הבולטים בתחומם.
עם תכנית לימודים חדשנית וסביבת למידה בינלאומית, הסטודנטים שלנו ייסעו עם ניסיון מעשי וידע כדי להפוך למנהיגי העתיד.

תכנית לימודים עשירה
תכנית לימודי תואר ראשון באוניברסיטה מתמקדת בגישה חדשנית ורחבה. ההעדפה היא לסגנון חינוכי מוקפד המעודד חשיבה יצירתית, והפרופסורים הם אנשי מקצוע שערכו מחקרים ומעבירים את הידע שלהם באופן נגיש לתלמידים.

הסטודנטים יכולים לבחור את מסלול הלימודים המתאים להם בהתאם לאופי התחומים בהם הם מבקשים לעסוק בעתיד. הם יכולים לפתח מיומנויות בין תרבותיות ובין אישיות יקרות, לשפר את פוטנציאל המנהיגות שלהם ולפתוח לעצמם דלתות למגוון נרחב של הזדמנויות קריירה.
בעולם של היום, אין כמעט סיכוי לתעסוקה ללא תואר

כל אדם יכול ללמוד באוניברסיטה, בתנאי שהוכיח יכולות וציונים מוקדמים מתאימים. הנהלת האוניברסיטה מחפשת את המוחות הבהירים ביותר, ללא קשר למוצא אתני, תרבות או מעמד סוציו אקונומי.
בהתאם לפילוסופיה זו, כל סטודנט לתואר ראשון, שהוכיח יכולות מצטיינות, נחשב כזכאי למלגה המבוססת על זכאות בהתאם ליכולותיו.

המרדף אחר הידע
ככל שהעולם הופך להיות יותר ויותר מתקדם, לימודי תואר ראשון הם צורך בסיסי של אנשים להתעלות מעל מחסומים גיאוגרפיים ותרבותיים לבניית עתיד המבוסס על טכנולוגיות מתקדמות יותר ויותר. במרדף אחר אידיאל זה, האוניברסיטה מאפשרת לתלמידים מצטיינים ליהנות ממלגות, מתוך מטרה לעודד תלמידים מוכשרים להתקדם היטב בחייהם.

מטרת המלגות היא לעודד השכלה גבוהה, ולפתח סטודנטים וחוקרים. המלגות מוענקות למועמדים המצטיינים בלימודים ומאפשרות להם ללמוד לתואר ראשון ולהמשיך, בהתאם להישגיהם, להמשיך ללמוד גם לתואר שני.